Wat een blije gezichten, prachtige lampionnen en mooie chocolade-snorren hebben we vanavond gezien bij lichtjesfeest in ons mooie Leeuwesteyn !! ✨ Volg onze Insta, o.a. voor meer leuke foto’s van vanavond
Dank voor de organisatie! Superleuk om te zien dat veel buren de buitenlamp aan hadden, zodat de kids wisten waar ze konden aanbellen voor een snoepje in ruil voor een liedje. Echt een gezellige Sint-Maartenavond!


